Geen producten (0)

Veel gestelde vragen (FAQ):

1. Kan ik ook ruilen of retourneren?

Controleer uw bestelling direct na ontvangst. Indien een of meerdere artikelen niet geleverd of beschadigd zijn, verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk en tenminste binnen 14 dagen, contact met ons op te nemen. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Tuinierdier.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@tuinierdier.nl - u ontvangt vervolgens een retournummer voor uw zending. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Tuinierdier.nl niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed. Wij verwijzen u ook graag naar de algemene voorwaarden.

Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het door u betaalde bedrag teruggestort op uw rekening (binnen 14 dagen). Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder factuur of pakbon terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice. Wij vragen u vriendelijk om het artikel zo origineel/oorspronkelijk als mogelijk in verpakking te retourneren. Tevens zouden wij het op prijs stellen wanneer u de tijd neemt om het product zorgvuldig te controleren op eventuele vervuiling. Wanneer u het product heeft gebruikt om de werking te kunnen beoordelen en hierdoor schade is ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk en zal dit doorberekend worden in het terug te betalen bedrag.

U heeft op alle webwinkels van Airlessto Trading het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. Heeft u meer gedaan dan nodig was om het product te proberen, dan kunnen wij u daarvoor kosten in rekening brengen. Er zijn uitzonderingen op speciaal voor u op maat gemaakte producten en drukspuit onderdelen waarvan de verzegeling is verbroken. Deze artikelen zijn niet te retourneren.

2. Mijn product is defect, wat nu?

Controleer uw bestelling direct na ontvangst. Indien een of meerdere artikelen niet geleverd of beschadigd zijn, verzoeken wij u vriendelijk om zo spoedig mogelijk en tenminste binnen 14 dagen, contact met ons op te nemen. Ondanks dat al onze producten voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen, kan het voorkomen dat er onverhoopt een defect ontstaat. Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Alleen in overleg met onze klantenservice kunt u een defect product aan ons retourneren. Stuur hiervoor eerst een e-mail naar info@tuinierdier.nl.  

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Tuinierdier niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

3. Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres?

Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kunt u eenvoudig aangeven wanneer u een bestelling plaatst op Tuinierdier.nl door het vinkje te verwijderen van de button 'Ja, mijn adres is gelijk aan het verzendadres'. U wordt zo de mogelijkheid geboden om een alternatief verzendadres in te voeren. 

4. Heeft u vragen over een geplaatste order?

Wanneer u de status van uw eerder geplaatste bestelling wilt opvragen, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Klik op de pagina klantenservice om contact met ons op te nemen.

5. Advies over aangeschafte producten

Ik heb een vraag: uiteraard helpen wij u graag! Voor vragen over ons assortiment kunt u ons bellen of e-mailen. Klik op de pagina klantenservice om contact met ons op te nemen. Onze medewerkers geven u graag een deskundig advies.

6. Ik heb een artikelklacht

Erg vervelend dat u niet tevreden bent over een door ons geleverd artikel. U kunt uw klacht het beste doorgeven via het speciale contactformulier.

Wat is belangrijk bij het doorgeven van een artikelklacht?

  • Beschrijf uw klacht zo nauwkeurig mogelijk
  • Vermeld de naam of initialen van de inpakker (onderaan uw factuur)
  • Vermeld uw ordernummer of factuurnummer
  • Vermeld uw contactgegevens

Klik hier om een klacht in te dienen via het speciale contactformulier.

7. Wat is de levertijd?

De levertijden zijn afhankelijk van de betaalmethode die u kiest. Voor meer informatie klik hier.

8. Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling van 50,- Euro of meer betaalt u helemaal geen verzendkosten! Voor meer informatie klik hier.

9. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat kan, u bent van harte welkom!  Klik hier voor meer informatie over 'betalen bij afhalen'.

10. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, wij zorgen ervoor dat u op elk moment weet wat de status is van uw bestelling. Als wij uw bestelling verwerken krijgt u automatisch een e-mail met de track&trace code. Zodra uw bestelling op het distributiecentrum is gescand, kunt u het traject volgen middels de track&trace code.